torsdag den 3. april 2014

Rundt ved udestuen...

I dag var der ikke mange graders varme fra morgenstunden. Det var gråvejr og blæsende, men solen kom heldigvis igennem midt formiddag, og selv om det har blæst hele dagen, så har det været rigtig fint have vejr, og det har jeg selvfølgelig benyttet mig af. Jeg har været i haven hele dagen.
I dag gjaldt det om at få ukrudtet fjernet rundt ved udestuen.

Lægger ud med morgenbilleder.














Her kommer før og efter billeder af det jeg nåede i dag.
Det blev ikke til så meget, for det var godt nok groet efter. 
5 - 6 trillebøre ukrudt blev det til
Noget af det jeg ikke kom igennem sidste sommer.

Før.


Efter.


Før.


Efter.


Før.


Efter.





Før.


Efter.





Akita er som altid ikke mange meter fra mig,
 når jeg er i haven.

Lidt andre billeder taget i løbet af dagen.

Spejling.













På dette billede kan i se, at solen skinner.


Forsythia ved indgangen til skoven.


Ønsker alle en god aften.




















4 kommentarer:

  1. Utroligt så meget du får fra hånden derude. Man kan sagtens se forskel - det bliver fint .

    SvarSlet
  2. Ja du er flittig - fine spejlingsbilleder. I dag er det bestemt også koldt, men solen skinner da. Du må have en god dag.

    SvarSlet
  3. Sikken en flid :) Før- og efterbilleder er altid sjove!

    SvarSlet
  4. Takker.
    Ha´ en god fredag aften.

    SvarSlet