søndag den 6. april 2014

Hvem kan hjælpe ???

Dagen begyndte med en kort tur ud i haven bag ved stuehuset alt medens morgenkaffen løb ned. Et par billeder blev det til.










Efter at  morgenkaffen var drukket gik turen mod Tørring Antik og Kræmmermarked. 
Der kan man næsten finde alt. I dag var det også muligt at købe stauder, da et ægtepar stillede op lige ved indgangen med en hel del stauder. 
Vi har godt nok mange forskellige stauder i haven, men jeg fandt dog 2 planter, som vi bestemt ikke har..
De der solgte planterne kendte ikke navnet på dem.

Hvem kan hjælpe ???

Hvem har dem i haven og kan fortælle hvad planterne hedder og lidt om hvordan de er. Om de breder sig hurtigt, er vanskelige eller nemme at holde liv i  ???

Her kommer billeder af planterne.

???


???

Her et nærbillede af det ene blad. Fik at vide det var mest for bladenes skyld, at man har planten.
Jeg er meget spændt på at høre jeres forklaring.



Dagens korte indlæg.

Ha´ en god søndag aften.





2 kommentarer:

  1. Det er nogle fine blade de har. Men jeg tør ikke at komme med et bud, jeg tror ikke, at jeg har dem selv!
    Aase nu må du snart lave et nye hoved til din blog......det er jo et snebillede du har endnu! Vi vil ikke have mere sne i år!

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Bente.
      Tak for din hilsen.
      Ja jeg vil da også meget gerne lave et nyt billede på min blog, men jeg har meget vanskeligt ved at lave et i den rigtige størrelse.
      Kan du fortælle hvordan jeg skal gøre for, at billedet ikke bliver alt for stort.?
      Ha´ en god aften.
      Hilsen Aase.

      Slet