mandag den 14. april 2014

Går ikke altid som planlagt.

I dag blæser det en halv pelikan. Det regnede fra morgenstunden af, så derfor går det ikke altid som planlagt. Jeg havde ellers bestemt mig for at gå i haven straks efter morgen kaffen, men sådan blev det nu ikke. I stedet blev et par gulve vasket. 

De 2 nedenstående billeder er taget inde fra igennem terrassedøren i køkkenet og døren i gangen. Det fristede bestemt ikke at gå ud.







Dette billede er taget lidt senere på vej ud med affaldsposen.
Som i kan se har vi fået en del regn.




Besøg ved foderbrættet taget igennem vindus ruden.

Hen på formiddagen kom solen igennem og har stort set været fremme resten af dagen. Blæsten blev dog ved.
Selv om det var koldt og blæsende gik Erhardt i gang med at slå noget af græsset. Det er også tiltrængt. Min havetraktor er gået i udu, så jeg kan ikke slå græs. Jeg kan nemlig ikke bruge Erhardt havetraktor. 

Erhardt i gang med at slå græs.


Slutter af med et billede af en af havens fugle på besøg ved foderbrættet.













2 kommentarer:

  1. Wav! Sikke et flot headerfoto du har fået. De er meget smukke!
    God påske!
    JetteMajken

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Jette.
      Takker for din venlige kommentar.
      Tak også god påske til dig.
      Hilsen Aase.

      Slet