lørdag den 19. april 2014

Mindst 20000 besøgende...

Påskelørdag.
Dagen hvor der hvert år kommer rigtig mange besøgende til Brørup marked. Selvfølgelig stillede vi op, selv om der også var marked på Tørring Antik og Kræmmermarked. Vi havde fået en til at passe vore stande der.
 Der er gået mindst 20000 besøgende igennem markedet i Brørup. Dog ikke den store købelyst, desværre.
 Vejret har jo været med os. Solskin hele dagen og næsten ingen blæst, så det har været alletiders markeds vejr.

Da jeg stod op var her kun 4 graders varme, solen skinnede men græsset var hvidt nogen steder, så det må ha´ frosset.
Som altid nåede jeg da at tage nogle billeder før vi tog hjemmefra. 
















Nogle af vore følsomme planter er kørt ud fra lageret, hvor de har stået vinteren over.




Da vi kom hjem fra Brørup opdagede jeg, at vibeæggene var i blomst. Her kommer lige et par billeder af de smukke blomster.

Røde vibeæg.


Hvide vibeæg.


    Stort og solidt have møbel sæt sælges, bestående af stort bord og 4 bænke.

Interesserede kan henvende sig på mail
aasemarie@bbsyd.dk







Håber i alle har haft en god påskedag.










5 kommentarer:

  1. Ja det var da mange besøgende. Her var græsset også hvidt til morgen, selvom termometeret stod på over 5 grader kl. 6.30.
    Det var et flot bænkesæt, du har til salg.

    SvarSlet
  2. Hold da op, det var mange besøgende! Og hvor er vibeæggene fine! Jeg så nogle på Gavnø i dag :-)

    SvarSlet
  3. Sikke nogle dejlige morgenbilleder ud over haven du har taget. Det var ærgerligt at købelysten ikke var så stor blandt alle de besøgende.
    Skønne vibeæg du har. Jeg fandt et par liljebiller i mine idag - heldigvis fangede jeg dem begge;)

    SvarSlet
  4. Ser ud til der også har været dejlig sol hos jer. Mht markedsbesøg, jeg tror der er mange som rejser i påsken. Der var heller ikke så mange i Forum. Dejlige vibeæg du har i haven.

    SvarSlet
  5. God aften.
    Tusind tak for jeres søde kommentar.

    SvarSlet