tirsdag den 8. april 2014

Rev en dag ud af kalenderen..

Vi har fået regn i nat og til morgen regnede det stadig. Bestemt ikke vejr til havearbejde, så det gjorde ikke spor, at Erhardt havde lavet en aftale med en på Fyn. Vi kunne jo alligevel ikke lave noget udenfor i sådan et vejr. 
Vi drog afsted mod Fyn omkr. kl. 9,30. Godt nok regnede det her men hold da op hvor det styrtede ned på Fyn. Det regnede stort set hele tiden medens vi var der.
Vi kom forbi en mark med bisson okser, men jeg fik ikke taget billeder. Første gang jeg ser dem i levende live.
Der må være varmere på Fyn for nogle japanske kirsebær træer stod med blomster.

Her kommer lidt blandede billeder.

Morgen.




Blomster billeder.

Anemoner. De hvide.
Regnen får blomster hovederne til "kigge"  ned.


Gule anemoner har nu fået nogle blomster.


Fin lille hvid stenbedsplante.


Perlehyacinter.


Forsythia lyser op i haven med sin smukke gule farve.



Nu har Stjerne magnoliaen store knopper. Det varer ikke længe før de er i blomst. 










Slutter i dag af med et billede af den ny lillebælts bro
taget igennem bilruden.




Håber i alle har haft en god dag.












8 kommentarer:

  1. Hej. Håber I havde en god udflugt. Ja det har regnet meget i dag, og det blæste noget op her i eftermiddags. Vi må håbe, det bliver bedre i morgen.

    SvarSlet
  2. regn er egentlig dejlig ind imellem.. så bliver man så overrasket over alt det der er sket når man begiver sig i haven igen :)
    KH
    Marianne

    SvarSlet
  3. Vi håber på bedre vejr i morgen, for i dag har ikke været værd at skrive hjem om. Flot nyt billede af perlehyacinter, du har indsat :)
    Venlig hilsen Linda

    SvarSlet
  4. Og nyt billede i toppen, hvor er det dejligt!

    SvarSlet
  5. Dejligt med en fridag. Her blæser det en halv pelikan i dag, men solen trænger da igennem nu, så godt med tøj på og ud og bestille noget :)

    SvarSlet
  6. Dejligt at tage en fridag ud i det blå. Her både blæser det og regner i dag.
    Tillykke med at du har fået nyt billede på bloggen. Så lykkedes det alligevej.
    Det eneste råd jeg kan give dig, er at sende et billede til min blog, og så kan jeg gøre det mindre. Man kan - hvis du ved, hvad det er - tage et printscreen af sit foto, for på denne måde at gøre det mindre.
    Men skriv hvis du vil have mig til at gøre det mindre! bente@benjo.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Bente.
      Tak for din hilsen.
      Hvad betyder printscreen ??? Og hvordan gør jeg ???
      Kan du evt. fortælle det på min mail adr.
      aasemarie@bbsyd.dk hvordan jeg kan gøre det. ????
      Ha´ en god aften.
      M . v. h. Aase.

      Slet
  7. Tusind tak for jeres venlige kommentar.

    Tak til alle der har kigget forbi.

    SvarSlet