fredag den 3. juni 2011

Flittig Hans



I dag har jeg ikke lavet ret meget i haven. Jeg har været på Brørup Marked fra tidlig morgen og til kl. 14,30, så det er kun græsset fra ejendommen og ned til landeven og vores holdeplads, der er blevet slået.
På markedet var vi så heldige at finde en espaliere mere. Den er hel som den vi har fået sat op. Nu er det så lige hvor den skal stå, men vi finder nok en plads. Vi har en hel tdr. have.


Græsset slået ned til landevejen.



Vores holdeplads er blevet slået.

Min mand er lige så interesseret i haven som jeg er, så vi hjælper hinanden med at holde det værste ukrudt væk.
Han køber hvert år en del sommerblomster, som han planter rundt om i haven imellem Roser, Rhododendron og Pryd træer, der har hans store interesse. Jeg nyder synet, men min interesse er nu engang stauder og løg planter, og dem har vi mange af. Jeg kan dog blive ved med at finde nye planter. Der er altid plads til en plante mere.


" Flittig Hans" imellem Rhododendron.



"Flittig Hans" langs med drivhuset og ved roserne.


Endnu flere planter med "Flittig Hans"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar