tirsdag den 14. juni 2011

14. juni 2011.

I dag har jeg fået det andet store staudebed i baghaven gjort ren.

Staudebedet.

Her til aften gik jeg i gang med at slå græsset ned til landevejen. Jeg blev næsten færdig, men ak o ve, så gik plæneklipperen i stykker. Jeg håber på, at min mand selv kan ordne den igen, så jeg kan få det sidste slået.

2 af mine husløg har fået blomst.


Husløg med blomst.


Det andet husløg der har fået blomst.


Der sker noget i haven hver eneste dag. Efterhånden er der mange af planterne der har fået blomst.


Gul bunddække. jeg kender ikke navnet på planten.


Marguerit.



Skabiose.






Fingerbøl.


I går kom min svigerinde og bror med en Bregne vi ikke har. Det er en stor og flot plante, som vi kan dele i nogle mindre stykker. Vi skal nu have fundet en plads til den.


Bregne.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar