fredag den 10. juni 2011

Græs

Vi har været på markedet i Brørup i dag, så det er ikke blevet til ret meget i haven. Jeg er nu blev færdig med mit staudebed.







På markedet købte jeg en enkelt plante -  Soløje. Det er en lille plante der kun bliver 30 cm.høj. Det er altid dejlig med noget nyt til haven.


Soløje.


Blomsten Soløje.


Min mand købte rigtig mange sommer blomster. Tagetes og Isblomster. Han har plantet de fleste. I morgen kommer der billeder af planterne.

Efter at vi var stoppet med have arbejdet for i dag, sad vi og nød udsigten ind til Kronhjortene. Jeg tog lige et par billeder af dyrene.









Er han ikke bare flot?

Jeg er vild med græs. Jeg ved desværre ikke hvad græsserne hedder. Kender kun en enkelt ved navn. Jeg håber på med tiden at finde frem til hvad de hedder. Her kommer billeder af nogle af mine græs.


Morgenstjerne.



















Ingen kommentarer:

Send en kommentar