lørdag den 11. juni 2011

11. juni 2011.

Hele dagen i dag har stået på havearbejde, kun afbrudt af en lang regnbyge. Jeg har endelig fået det værste ukrudt væk fra mit staudebed foran huset. Det så uoverskueligt ud til at begynde med. Det var hel groet efter. Vi har fået nyt tag på stuehuset, så i 2 mdr. har jeg ikke kunnet komme til at gøre ren i bedet. Trillebøren blev fyldt op 2 gange med ukrudt, så nu ligner det da noget igen.







Et af mine små bede fik også lige en tur. Se hvor mange fine nye skud der er på træet. Under træet er jeg ved at dække jorden med bunddække.... Tårnnød.





Bunddække Tornnød.

Jeg lovede i går, at der vil komme billeder i dag af Tagetes og Isblomster. Nu har min mand plantet dem alle, så her er billederne.


Tagetes.

Tages plantet foran drivhuset. De har lige fået noget vand.


Tagetes plantet i et hjørnebed.


Isblomster - Isbegonier rød/hvid langs med græskanten.


Isblomster - Isbegonier rundt om Snehvide og de syv små dværge.

Til venstre bag ved figurerne skimtes min Koglepalme. Den ser noget kedelig ud, gad vide om den bliver til noget. Den har nok fået for lidt vand i vinter.


Koglepalme.

Nu er min første Lilje med blomst.


Rød Lilje.


 Valmuer.( selv såede).


Storkenæb.


 Storkenæb blomst.














Ingen kommentarer:

Send en kommentar