fredag den 13. februar 2015

Stjernemagnolie.

En kort runde i haven. Stjernemagnolien har allerede fine knopper.







I dag har jeg været en lille time på markedet i Brørup. Det er lang tid siden jeg har været der henne og det et var godt nok en kold omgang.
Kun en lille time for jeg skulle til min brors urnenedsættelse, også i Brørup Jeg kunne jo ikke komme med til bisættelsen, da jeg opholdt mig på sygehuset.

Bagefter var os søskende omme ved en anden bror og svigerinde til frokost og kaffe. Vi havde nogle hyggelige timer.
Min søster og svoger kørte mig hjem.

Doris og en ven kom forbi her i aften.


Det var så den dag.

Nu er det sengetid.

GOD NAT
SOV GODT.

5 kommentarer:

  1. Endnu en hyggelig dag trods den triste anledning.

    SvarSlet
  2. Kondolerer med din bror Åse.....det gør mig ondt. Dejlige knopper på magnolien der kan give dig noget at se frem til.

    SvarSlet
  3. Jeg vil også gerne kondolere med din bror. Det er nogle store knopper på din magnolia, forhåbentlig bliver det et smukt syn til foråret.

    SvarSlet
  4. the early spring mood I love it , great photos

    SvarSlet
  5. Takker for jeres venlige kommentar.

    SvarSlet