mandag den 16. februar 2015

Et billede fra d. 16. februar år 2014.

Lad mig begynde med et billede fra d. 16. februar 2014.
Som i kan se skinnede solen og himlen var blå.
Jeg fik ikke taget et billede i dag, men det har været grå, blæsende og bidende kold. 



Dagen i dag er brugt på forskellige ting, som jeg skulle ha´ ordnet. Doris kørte som  altid.'
Jeg var i Grindsted for at få taget blodprøver. Skal igen på torsdag. 
 Håber snart alt er i orden igen efter operationen, så jeg ikke behøver at ha´ besøg hver dag for at få indsprøjtninger. Krydser fingre for, at jeg slipper fra på fredag.
Vi var også en tur i Billund, og på kirkegården i Ansager.

-----------------------------------

I går var jeg til barnedåb i Bække kirke ved oldebarn nr. 5. Hun kom til at hedde Isabella. Kønt navn.
Carina & Kim tak for nogle dejlige timer og tak for al den gode mad... Uhmmmm  hvor den smagte godt.

D. 15. 2. 2015.  blev oldebarn nr. 5 døbt i Bække kirke.
En dejlig oplevelse. Der var børne gudstjeneste. Rigtig mange mennesker var mødt op. Alle børn var klædt ud, da de skulle til fastelavnsfest bagefter.
Dygtig ung kvindelig præst.
I stedet for at prædike (fortalte dog lidt om en due i forbindelse med dåben) skulle man op og stå og lave bevægelser til de 2 salmer, der blev sunget.
Alle i kirken fik udleveret et A 4 ark hvorpå der var 2 sange.
1. Han har den hele vide verden i sin hånd. Til denne sang blev der også lavet bevægelse.
2. Vær mig nær, o Gud vær mig nær.
-------------------------------------------

Hvor var Isabella fin.
Det var forældrene og hendes 2 brødre også. Faderen og de 2 brødre var i sort jakkesæt og hvid skjorte. Carina i en smuk rød kjole.
Festen blev holdt i Bække forsamlingshus. En rigtig hyggelig fest.
Tak for nogle dejlige timer og tak for al den gode mad......

Jeg har fået lov til at indsætte billeder, så her kommer de.

i våbenhuset lige efter dåben.


Isabella i dåbskjolen.


Sander.

Lukas.


Her underneden er Isabella kommet af dåbskjolen.

Carina & Isabella.

Isabella & Kim.


Ønsker alle en god mandag aften.











3 kommentarer:

  1. Det lader til at have været en god dag. Sikke nogle søde børn.

    SvarSlet
  2. Skønne billeder, hvor drengene fine i deres jakkeset :-) Og den lille prinsesse hvor hun kær. Det må have været en dejlig oplevelse i kirken med de udklædte børn og bevægelse og rytmik :o)
    Og så var det et dejligt billede fra 2014, nu må solen gerne titte ned gennem skyerne igen.
    Forsat god Mandag.
    Kh Linda

    SvarSlet
  3. Takker for jeres venlige kommentar.

    SvarSlet