mandag den 9. februar 2015

Humøret steg trods alt et par grader.

Jeg vil begynde med morgenbilleder fra i går.










Nu kan nok snart være nok....

Hold da op hvor har jeg meget bøvl. Alting driller. Hvorfor overholder mennesker dog ikke det de lover.
Indbrud har jeg også haft. Ja jeg kunne nævne flere ting.
Rigtig træls at det skal komme lige oven i alt andet der er sket for nylig.

Der var flere ting jeg SKULLE have ordnet i dag. Doris kørte igen i dag med mig. Hun har i de sidste 2 år været villig til at få sine ting indpasset, så hun har kunnet køre.
Stor hjælp. 

Tusind tak for det Doris.

Vi var igen lige en tur forbi kirkegården.

Sidst på eftermiddagen gik jeg en tur i haven og her er hvad jeg så. Det fik trods alt humøret til at stige et par grader.

Sneen er væk og se mine erantis
er da på vej.


Ja og påskeklokker/juleklokker
har også fået knopper.


Ja selv en stinkende nyserod
stod ret så fin.


Hvor jeg dog glæder mig til forår.

Ha´ en god aften.







7 kommentarer:

  1. Jeg kan godt forstå, at du er træt af, at det hele drille. Vi må håbe, det også går mod lysere tider for dig nu. Indbrud er bare ikke i orden, jeg føler med dig.
    Ros til Doris fordi hun hjælper dig så meget, heldigvis har du hjælpsom familie.
    I dag lover de solskin, jeg håber du får en dejlig dag, det hjælper, når solen skinner.

    SvarSlet
  2. Der er ikke noget, som kan hjælpe på humøret som en tur i haven! Jeg glæder mig også til forår og varme.

    SvarSlet
  3. Det er ind i mellem de små ting der gør os i bedre humør når der er modgang og det må jeg da lige love for du har haft. Så er det godt at haven viser på vej mod lysere tider og forår.
    Og gid så de langfingrede indbruds tyves rumpe må klø og deres arme er for korte..øv hvor bliver jeg gal når jeg hører om det.
    Godt du har Doris til at køre for dig.
    Kh Linda

    SvarSlet
  4. Här har solen varit framme hela dagen och jag har gått runt men ett fånigt leende på läpparna :) Dagen har jag tillbringat mestadels utomhus så nu känner jag mig själaglad

    SvarSlet
  5. Hej. Jeg håber virkelig du får et godt forår uden en hel masse bøvl, det er da lige hårdt nok :) Det er flotte billeder du har taget. Jeg plantede en stinkende nyserod i sommers, men jeg har endnu ikke set, at den er kommet op. Jeg må ud at tjekke igen.

    SvarSlet
  6. Stort haveknuuus fra mig.... :o)

    SvarSlet
  7. Takker jer alle for jeres venlige hilsen.
    Ha´ en god aften.
    Hilsen Aase

    SvarSlet