torsdag den 19. februar 2015

Et kig igennem terrassedøren.

Dagen i dag har været rigtig grå, blæsende, og det har været bidende koldt.







 Jeg nåede ikke rundt i haven i dag. Nøjedes med et kig igennem terrassedøren ud på en af havens fugle.






Har igen, igen været i Grindsted for at få taget blodprøve. I morgen tidlig er det heldigvis sidste gang  jeg skal ha´ indsprøjtning. Så er jeg da fri for at vente på hjemmeplejen, selv om de nu er meget flinke.
Fik også bestilt skriften på gravstenen. 
Hvis alt går efter planen, så er stenen på gravstedet til påske.


Ha` en god torsdag aften.



2 kommentarer:

  1. Ja det er hundekoldt og i dag også regnvejr, så vi må hygge os inden døre. Jeg kom vist til at springe en dags indlæg over hos dig. Det er en fin sten, Erhardt har valgt som gravsten, jeg kan godt forstå, du er glad for, at den kan bruges. Så kommer der lidt fra jeres eget sted på graven.
    God regnvejrsdag

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Lisbeth.
      Tak for din hilsen.
      Hilsen Aase.

      Slet