tirsdag den 3. februar 2015

Glimt fra haven i dag hvor alting er hvidt.

Hvor er der dog meget regnskab der skal ordnes, når man ikke har været ret meget her hjemme i de sidste godt 3 måneder, så dagen er gået med at få styr på bare noget af det. Ikke det sjoveste arbejde, men det skal jo gøres.
Desuden kommer der utallige papirer, som jeg også skal tage stilling til, men alt det må jeg ha´ hjælp til....
Jeg håber det ordner sig med tiden....



Jeg måtte lige en tur i haven for at se om der var erantis på vej, men nej ikke endnu. Måske er de på vej under sneen.....

Sådan så der ud foran butikken i dag.



Mit lille Abetræ. Mon det klarer sig.
Jeg har ikke fået det beskyttet........


Ræven i beton.
Den er da sød, som den sidder her i sneen.



Nedenstående 5 betonkrukker får jeg desværre ikke plads til, når jeg flytter. Håber der er nogen der kunne tænke sig at købe dem....

Beton krukker.
( meget tunge men frostsikker ).



Det er hvad jeg har at byde på i dag.










2 kommentarer:

  1. Du har helt sikkert små Erantis et sted under sneen, jeg troede heller ikke jeg havde nogen, men så stod de der lige under hækken.
    Regnskab er kedeligt Aase, men det skal jo til og så er det godt at sneen har lagt en tyk dyne over haven så du ikke bliver fristet til at gå derude i stedet.
    Rigtig god dag
    Kh Linda

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Linda.
      Takker for din venlige hilsen.
      Måske har du ret i at mine erantis nok er under sneen et eller andet sted.
      M.v.h. Aase.

      Slet