mandag den 23. februar 2015

Snevejrs billeder.

Så kom sneen men kun for en kort visit.
Her var hvidt overalt da jeg stod op, og der faldt store snefnug ned. Flot så det ud.
Jeg måtte bare ud med kameraet for at tage snevejrs billeder. Jeg holder meget af snevejr.

Her kommer dagens snevejrs billeder.







Gad godt vide hvornår 
jeg igen skal bruge trillebøren
i haven.

Her har jeg sat nogle stauder i urtepotter.
Spændt på hvor mange der klarer vinteren.






















Brug fantasien.
Måske spilles sangen....

I sne står urt og busk i skjul.
Tekst. B. S. Ingemann 1831.

I sne står urt og busk i skjul,
det er så koldt derude,
dog synger der en lille fugl
på kvist ved frosne rude.





Over middag holdt det dog op. Solen kom igennem og sneen forsvandt lige så stille igen.

















2 kommentarer:

  1. Winter is well and truly visiting your part of the world!

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften.
      Takker for din hilsen.
      Hilsen Aase.

      Slet