torsdag den 12. februar 2015

Rigtig hyggelig dag.

Fik endelig styr på de sidste 4 måneders regnskab. Lettelse.


Midt formiddag kom Randi, Kian, Kianne, Nik, Nikka, Nikola og Kimmi forbi. De havde boller (der bare skulle lunes)  med til kaffe. Rigtig lækre. 
Børnene hyggede sig med forskellige ting.
 Randi havde lovet at klippe mit hår - virkelig tiltrængt.

Før de igen tog hjem fik vi fastelavnsboller, som de også havde med. UHMMM   de smagte godt.

Tak for en dejlig formiddag.

________________________-


I efter middag kiggede et par naboer forbi til en kop kaffe.
Se hvad de havde med.

Er den ikke fin.....


Hvem kender navnet på de fine
gule kugleblomster???

Tak for en dejlig eftermiddag.

_________________________


Hen mod aften kom Kaj, Kianne, Nikka, Nikola og Kimmi forbi.
Kaj fik en kop kaffe og børnene rød saftevand og så blev de sidste brunekager endelig spist.
Kaj smed piller på fyret, så nu løber den da ikke tør.
Håber jeg snart igen må løfte tunge ting.

Tak for hjælpen kaj.

Dejlig børnene gider tage med her ud hele 2 gange på den selv samme dag.

Melodi: Den glade vandre.....

                              jeg er så glad, så glad i dag, 
                              jeg er så glad i dag, 
                              jeg er så glad, så glad i dag, 
                              jeg er så glad i dag! 


Dejlig med sådan en dag.







6 kommentarer:

  1. Det lyder som en dejlig dag - hyggeligt med besøg af familien.
    Jeg kender desværre ikke den gule blomst, men det er en fin dekoration.
    Ønsker dig endnu en dejlig dag.

    SvarSlet
  2. Hej Åse!
    Det lyder som en skøn dag omgivet af kære mennesker!
    Mener at den gule kugle på dansk kaldes trommestikker, den står i umindelige tider og tørre ind, og stadig er den meget meget brugbar.
    God dag til dig!
    Hilsner fra Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Anette.
      Tak for din hilsen og tak for hjælpen.
      Jeg vil forsøge om jeg kan finde en trommestikker på markedet i Brørup til sommer.
      Ha´ en god aften.
      Hilsen Aase.

      Slet
  3. Sikken en dejlig dag, med glade mennesker og klipning.
    Sådan en dag kan man leve længe på.
    Og en skøn dekoration :o)
    Kh Linda

    SvarSlet
  4. Det låtersom om ni har haft en toppan dag.Jag hoppas att helgen blir minst lika bra :)

    SvarSlet
  5. Takker for jeres venlige hilsen.
    Ha´ en god aften.
    Hilsen Aase.

    SvarSlet