fredag den 27. februar 2015

Der var en - der var to - der var flere....

En lidt grå morgen. Trods det var der fugle sang.

Først kunne jeg ikke få øje på hvor de var, men så opdagede jeg først en så 2 nej der sad flere fugle i 
en rosen busk ikke langt fra hvor jeg stod.
Nu nærmer vi os jo også forårsmåneden.
Solen kom dog igennem sidst på formiddagen. 

Dagens billeder før jeg tog afsted til marked i Brørup.








Der var en...


Der var flere.


På markedet i Brørup kom barnebarnet Kim fordi med Isabella. (  Oldebarnet vi lige har været til barnedåb ved).

Isabella.










3 kommentarer:

  1. Godt du kom til Brørup marked og så dit søde lille oldebarn.

    SvarSlet
  2. Ja det er tegn på at det ¨vi går mod foråret, jeg nyder også at høre fuglende om morgenen når jeg er ude med Alma..og Solsorten er begyndt at have travlt :o)
    Kh og God weekend fra Linda

    SvarSlet
  3. Det er herlig å høre fuglene kvitre !! Jeg har nettopp vært noen dager i en storby, og skjønte plutselig hvorfor barn og venner opplever det så utrolig stille og deilig hos. De kan høre fuglekvitter og risling fra vannet i bekken.
    Det er en lykke å kunne bo landlig:-))

    SvarSlet