søndag den 22. februar 2015

Morgen billeder lørdag/søndag.

Lørdag blev det KUN til ganske få billeder. 

Lørdag.







Vintergækker.
( Jeg bliver aldrig træt af at kigge på de små fine blomster ).

Søndag.
( en kold morgen ).















Solen kom igennem og var fremme hele formiddagen.







Akita var som altid med.
 Det blev godt nok en kort runde, for jeg synes det var så kold.



Hvis man ikke lige ved det.
Det er et billede af SCT. Hans urt.




Kun 2 duer tilbage. De tør ikke flyve ind i dueslaget i hønsehuset men har taget plads i karporten.




Det var så den weekend. 












5 kommentarer:

  1. Hej Aase
    Ja det var en kold og våd omgang, den weekend. Selvom solen var fremme var det ikke spor varmt.
    Jeg ser lige du har fået ny Header, den er flot. Hvad har de 2 store krukker været brugt til ?.
    Sct.Hanssurten kunne jeg godt kende, for jeg klippede mine ned i går. Jeg skal lige love for de skyder fra bunden.
    Kan du have en god mandag Kh Linda

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Linda.
      Tak for din hilsen.
      De store keramik krukker er gamle syrebeholder fra den dengang "Grindstedværket," Nu hedder fabrikken noget andet.
      Jeg har 3 stk og kan desværre KUN have den ene med, når jeg engang får solgt ejendommen og flytter til Ansager. Derfor skal jeg ha` de 2 solgt.
      De er da dekorative, så mon ikke det lykkes for mig. ( stk. 3000,- kr ).
      Hilsen Aase.

      Slet
  2. jep... en alt for kort weekend ;) ;)

    SvarSlet
  3. Heldigvis var det solskin i går, for lørdagen var træls, det samme har det været i formiddag.

    SvarSlet