torsdag den 27. december 2012

Vi fik solen at se.

Det regnede fra morgenstunden.






Hen på dagen fik vi dog solen at se.






Nogle forårsløg spirer.
Til venstre på billedet, bag ved husløgene er der forårsløg der spirer.
Jeg venter efter forår....


I eftermiddag har vi været besøg hos mor.
På vejen hjem så det ud til, at jeg skulle kunne få et godt solnedgangsbillede men nej, da vi kom hjem og jeg gik ud for at tage et billede var det allerede for sent, så det blev KUN til nedenstående billede.




Selv om julen er ved at være forbi, vil jeg slutte af med at vise lidt julestemning.

Mit nisseland.
Ikke ret stort i år.
Meget af det gamle julepynt er gået til.


Det fine julearrangement til højre på billedet,
fik vi sidste år af gode markedsvenner.
Det kommer fra Polen.


Dette lille julepynt er jeg rigtig glad for.
Det fik jeg for mange år siden af Jimmy,
ef af børnebørnene.
Det skal selvfølgelig frem hvert år.


Her er også et vi har fået af Jimmy og hans søster, Katja.
Det kommer selvfølgelig også frem hvert år.
Det har de selv lavet til os i år. 2001, så det er efterhånden
mange år siden.

Julepynt fra år 2001.


Det er hvad jeg har at byde på i dag.

Ha` en god aften.
















9 kommentarer:

  1. Også vi har hatt solen innom i dag :) Ikke eoverdose akkurat da.. Vi lar det være jul litt til her også og enn så lenge så synes jeg det er koselig :) God romjul!

    SvarSlet
  2. Hos meg har vi fått snø og full vinter no. Det starta i går kveld.
    Jula varer ei stund til så det er koselig å sjå litt julestemning hos deg.

    Ønsker deg ein fin romjuls kveld.

    SvarSlet
  3. uha her har det regnet næsten hele dagen ,,,,,,fint julepynt, dejligt med juleting der har en historie

    SvarSlet
  4. Hej Landbohaven. Jeg vil gerne ønske dig en rigtig god jul og et godt nytår. Det er noget fint julepynt du har. Kan godt forstå, at du må have det frem hvert år!

    SvarSlet
  5. Vi har haft samme slags vejr her hos os. Julepynt med minder er dejligt at have.

    SvarSlet
  6. Fantastiskt inte en snöflinga har ni.
    Här har vi ca 70 cm snö och minus 12 grader, så en vit jul har vi.

    Det dröjer nog flera månader innan vi har barmark här hos oss. Maj månad kanske snön har smält bort så vi kan se lite grönska.

    Önskar dig och de dina en riktigt fin avslutning på det gamla året.

    Gott Nytt År.

    Hälsningar
    Gunilla

    SvarSlet
  7. Det er nu dejligt med opklaring i vejret, jeg har også nydt det udenfor i dag. Hvor er det et hyggeligt nisselandskab du har.
    Ha en dejlig aften og rigtig godt nytår ønsker jeg dig og din familie:-)

    SvarSlet
  8. Takker alle for jeres søde kommentar.
    Ha´ en dejlig aften.

    SvarSlet
  9. Velkommen til ny medlem. Det glæder mig.
    Hilsen Aase Marie.

    SvarSlet