søndag den 30. december 2012

Årets anden sidste dag.

Det var så anden sidste dag i år 2012.
I dag har vi haft byger, lidt sol sidst på formiddagen, byger igen og det har været meget blæsende.










Selv om det regnede fra morgen stunden af, så måtte jeg alligevel en runde i haven for at se, om der var lidt "liv"  derude. Her er hvad jeg fandt.











































På mit sidste billede kan i hvis godt se hvor meget det har blæst her.




Jeg vil slutte af for i dag med at ønske jer en god søndag aften.








3 kommentarer:

  1. Godaften Åse.Ja! det har været et blandet vejr idag,men ok efter årstiden.Når man kikker efter er der da godt gang i mange planter.Jeg vil da også lige ønske dig et godt nytår-og tak for året der gik Jette

    SvarSlet
  2. Også herfra skal lyde et glædeligt nyt haveår med spændende nye planter!
    Godt nytår til dig og dine.

    SvarSlet
  3. Hej Jette & Bente.
    Tak for jeres hilsen.
    Også godt nytår til jer og jeres familie.

    SvarSlet