lørdag den 22. december 2012

Koldt i går, men godt nok meget koldere i dag.

Godt nok føltes det koldt i går på arets korteste dag, men i dag var det endnu koldere, så der bliver kun ganske få morgenbilleder fra haven. Jeg fristedes bestemt ikke til at gå rundt og kigge.




Her blæste rigtig meget.
Jeg tror godt i kan se det på elefantgræsset.



















I morgen loves der sne og snefygning, så vi kørte lige ud til Kaj/ Randi og Doris & Frank med julegaverne og puttede julekortene i deres postkasse, så nu er alle gaverne og kortene afleveret. Jeg mangler lige nogle få stykker, der bliver sendt over nettet. Det kan jeg jo nå i morgen. I aften bliver det ikke, for jeg har fået mig en ordentlig omgang forkølelse, så det er hvis bedst at krybe under dynen.


Håber i har haft en god dag.







6 kommentarer:

  1. Ja føj hvor er det koldt og blæsende. Det er faldet lidt fyge sne også.
    Glad for at alt er købt ind til julen og at vi ikke behøver gå udenfor de næste dage.
    Vi er forkølede alle sammen så nu skal vi bare nyde helligdagene.
    Hundene løber hurtig ud for at gøre det de skal og er lynhurtige på vej ind igen..;-)

    Jeg ønsker dig og din store familie en glædelig og skøn jul.

    Knus fra Lisbeth

    SvarSlet
  2. Det är skönt att dagarna blir längre för varje dag som går.
    Jag önskar dig och din familj en riktigt God Jul! :)

    SvarSlet
  3. Ja koldt er det også i dag, bidende koldt. Mine de sidste ankommer i dag, det bliver noget af en vippetur. Sneen er også kommet til øen her nu, og det begynder så småt at blive hvidt derude.
    Rigtig god bedring og god jul

    SvarSlet
  4. God bedring til dig og tak for alle de dejlige billeder fra jeres have. Glædelig jul.

    SvarSlet
  5. hvor er det smukt med dyrene i jeres have...lutter idyl ..
    Rigtig glædelig jul til dig..
    Kh Diana

    SvarSlet