tirsdag den 18. december 2012

Gråt og diset.

I dag har vi haft et gråt og diset vejr.

Morgen billeder.







Kl. 15,44 "fangede"  jeg lige den lille fugl.
Den sad ovenpå mini foderbrættet.


Erhardt havde en aftale om at hente nogle høns, som han havde købt.
Jeg tog med og på vejen hjem kom vi forbi disse 3 store og flotte halmdyr.
Jeg tog et par billeder af dyrene igennem bilruden. De blev nu ikke særlig gode, men jeg synes alligevel, at i skal se dem.




Store og flotte er de.


Et billede af hønsene som vi hentede.




Kl. 16. Et par billeder fra søen i forhaven.
Al isen er endnu ikke smeltet.








Ikke meget at vise frem fra haven. Godt jeg har paddehatte et par steder til at gi` lidt kulør på haven.



Jeg vil slutte af med et kig på kronhjortene.



Ha´ en god aften.





9 kommentarer:

  1. Artige og fine bilder som alltid.
    Juleklem fra Marit.

    SvarSlet
  2. Uh ja det er koldt og klamt i disse dage. Alligevel syner jeg en del dejligt grønt på dine billeder. Der er helt pænere på landet end i min beskidte by :O)
    Vibeke

    SvarSlet
  3. Ja så er den sne væk, og der er plads til nyt. I har heldigvis søen til smeltevandet, den render nok ikke lige over sine breder. Fine høns I har købt.

    SvarSlet
  4. Ih dejligt med nye høns :-)

    Jeg kan se, at du har løst problemet med dine billeder - hvad endte det med?

    Kh. Marlene

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Marlene.
      Tak for din hilsen.
      Problemet med billederne løste sig helt af sig selv. Hvad der har været gal ved jeg ikke.
      Ha´ en god aften.
      Hilsen Aase Marie.

      Slet
    2. Nå, det var da godt - underligt, hvad det skyldtes. Har dog heller aldrig hørt om det før.

      Rigtig glædelig jul.

      Kh. Marlene

      Slet
  5. Flotte store halmdyr, ja! Jeg har ikke sett sånne her hjemme. Så flotte høns dere har kjøpt! Vi hadde høns da jeg vokste opp, og det er ganske koselig syns jeg!
    Kos deg i førjulstiden!

    SvarSlet
  6. tak for kigget :) god aften Anne Gine

    SvarSlet
  7. Takker for alle de søde kommentar.

    SvarSlet