mandag den 17. december 2012

Tøvejr.

Hvor er det bare dejlig at frosten er fobi for denne gang. Her har vi tøvejr, så sneen er efterhånden ved at være væk mange steder.
I formidags skulle Erhardt på sygehuset i Esbjerg for at få taget blodprøver og jeg skulle til Grindsted Sygehus også for at få taget blodprøver. Doris lovede i går til julefrokosten, at hun ville køre mig afsted. Rigtig sød af hende. Hvis jeg møder tidlig så er der næsten ingen ventetid. I dag var jeg den eneste i venteværelset, så det gik hurtigt.
Bagefter fik jeg købt de sidste 2 julegaver. Den ene var bestilt, så det var bare at hente den.
Nu er julegaverne så på plads.

Resten af dagen er gået med at få ryddet op og få sat på plads fra i går.
Jeg fik kun taget nogle få billeder ud af døren.

Her er der kun lidt sne tilbage i baghaven ud mod skoven.





Duerne har igen vovet sig udendørs.


Sneen er næsten væk på gårdspladsen,
men der er nogle steder
hvor der bare er spejlglat.

Det er alt hvad jeg har at byde på i dag.

Håber i må ha´ en hyggelig aften.
 

8 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Hvor er det skønt at du er færdig med julegavekøb.
    Så kan man vel rigtig nyde resten af måneden uden den hængende over hovedet.

    Jeg er så langt nu, at jeg kun mangler 2. Det er første gang nogensinde at jeg er SÅ tidligt ude. Resten skal på plads inden længe og så skal der bare julehygges for alvor :-) Håber på tid til pebernødder og den slags, som vi ellers aldrig har tid til pga. alt for meget arbejde.

    Rigtig dejlig jul til dig og dine.
    Kh. Lone

    SvarSlet
  3. Hej Åse.Ja! der er ikke så meget sne tilbage nu.Håber ikke der kommer et nyt læs sne op til jul.For vi skal ud og køre langt.
    Dejligt at have overstået julegave indkøbene.
    God aften Jette

    SvarSlet
  4. Ja det er fint, at sneen er ved at være væk, selvom det hos mig giver en del vand :( Det problem har du åbenbart ikke, til trods for at I har fået meget mere vand hele efteråret, men så vidt jeg husker, har I sandjord, det hjælper nok. Det har vi også nogen steder, men det hjælper ikke, når grundvandet står så højt.
    Godt Doris ville køre dig, dejligt at have hjælpsomme børn så tæt ved.
    God dag til dig

    SvarSlet
  5. Julegaveindkøbsmisundelig!!!

    Her er sneen nu også blot reduceret til hvide (+/-) klatter hist og pist - ikke just et opløftende juleskue, men så er det godt vi kan hygge med lys, godter og musik indendøre:0)

    Mange julehilsner fra
    Katinka

    SvarSlet
  6. Hej. Ja her er sneen også næsten helt væk og man kan cykle på arbejde igen, det er skønt. Forhåbentlig kan vi det resten af ugen!

    SvarSlet
  7. Ja og jeg har tilbragt hele dagen på Herlev Sygehus med min ældste datter. Uha det ønsker jeg ikke for min værste fjende, at være »indlagt« på gangen i akut-modtagelsen. Hold da op et cirkus af larm og rend af mennesker hele tiden. Du godeste, hvad er der dog sket med verdens bedste hospital? Jeg er DYBT forarget over den måde man behandler syge mennesker i dagens Danmark!
    Nå det var en klagesang fra Østdanmark, beklager!
    Næsten ingen sner heller herovre!
    Hav selv en hyggelig aften!

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Bente.
      Tak for din hilsen.
      Håber ikke det er noget alvorligt med din datter.
      Herfra god bedring.
      M.v.h. Aase Marie.

      Slet