onsdag den 5. december 2012

Forsøg.....

God aften.
Jeg har endnu ikke fået hjælp så min blog kan bruges.
Jeg er ved at forsøge om jeg ikke kan bruge min privat hjemmeside indtil hjælpen kommer.
Det bliver ikke det samme, men i mangel af bedre.
Jeg prøver mig frem.

Hvis i har lyst til at kigge så kan i finde hjemmesiden her.

http://www.123hjemmeside.dk/FamilienNielsenVandgaarden/

Når i kommer ind på hjemmesiden kan i ude til venstre  på siden finde mine billeder fra haven.

Håber i alle har det godt.

4 kommentarer:

  1. Det er kjedelig når det er tull med blogg og PC.
    Jeg håper det ordner seg for deg, ha en fin kveld.
    Marit.

    SvarSlet
  2. Vi hænger i, og glæder os til når du får bloggen til at virke. God bedring til manden - havetanker fra Maria

    SvarSlet
  3. Håper det rdner seg for deg, arghhh. Datatrøbbel er ikke gøy.
    Kos deg i adventstiden :)

    SvarSlet
  4. Takker for jeres søde kommentarer.
    Indtil jeg får styr på bloggen kan i finde dagens billeder på
    http://www.123hjemmeside.dk/FamilienNielsenVandgaarden
    Ha´ en god aften.

    SvarSlet