fredag den 14. december 2012

Stueplante 49 år.


I dag åbnede jeg bare døren og tog et par billeder inde fra. Det blæste så jeg havde ikke lyst til at gå ud i haven.











Jeg fik ikke disse 2 krukker ind før vinteren kom.
De skulle være frostsikre, så det håber jeg de er.


Solen kom lige igennem ganske kort ved middagstid.


Katten er igen i fugle foderhuset. Træls....


Fredag og markedsdag.
Vi tog til marked men åbnede ikke boden. Vi blev der kun i ganske kort tid. Det var alt for koldt. Jeg var slet ikke rundt på markedet. Jeg gik ind i rundbuehallen lige ved siden af, hvor vi har vores stand.
Jeg faldt for 4 flotte kræmmerhuse af 5 kr. stk.



Erhardt fik købt et juletræ. Så er det hjemme.

I dag fik vi købt ind i ABC i Holsted til julefrokosten på søndag. Da samles vi traditionen tro med børnene og deres familie.. Der er desværre nogen der ikke KAN komme, så vi bliver KUN 22 i år, men jeg håber på vi får en hyggelig dag alligevel. Det kan jo være vanskeligt at samle alle. Håber på det lykkes til næste år.
Bordet er dækket, det gjorde jeg lige før aftensmaden.
Jeg har også bagt 2 banankager til kaffen.

________________________

Jeg har en stueplante der er 49 år i dag. Jeg har vist den før men jeg er glad for, at det har lykkes mig at holde liv i planten i SÅ mange år.

Stueplante 49. år.

Jeg er spændt på hvordan vejret er i morgen. Nu blæster det en hel pilikan.. Godt huset er tæt.

Håber i alle har en god fredag aften.


8 kommentarer:

  1. Hei,
    Flotte bilder du viser og spesiellt der sola kjem gjennom.
    Du er god som klarer å holde liv i ei plante i 49 år :))

    God helg til deg.

    SvarSlet
  2. Uhh nej, det var ikke et vejr at gå ud i , igår. Idag ser ikke meget bedre ud, her på disse kanter ;) Dejlige billeder, du har en smuk udsigt indefra :)
    Imponerende med din plante, sjovt man har en plante med historie :)
    God weekend

    SvarSlet
  3. ....hold da op altså - 49 år - den har det godt hos jer og så grøn og saftig den ser ud....den trives ;0)

    Knus Dorthe

    SvarSlet
  4. Flotte bileder :o) ja det er koldt, næsten for meget efter min smag :o)

    SvarSlet
  5. Hold da op er du med igen, det var rigtig godt. Det er godt nok en gammel plante du har der. God sjask dag til dig, i dag er det slet ikke vejr til at tage billeder.

    SvarSlet
  6. Hej. Det var herligt at se billeder på din blog igen også selvom de er taget indefra! Hold da op, tænk at du har haft en stueplante i 49 år - det er godt nok længe!

    SvarSlet
  7. Takker for jeres søde kommentarer.


    Velkommen til ny medlem. Det glæder mig.
    Hilsen Aase Marie

    SvarSlet