torsdag den 13. december 2012

Måske HAR julemanden hørt mit ønske, for i dag KAN jeg indsætte billeder på min blog.
 Jeg ved ikke hvad der er sket, men jeg er glad så længe det "kører".

I dag blev det kun til en kort tur rundt i haven selv om det ikke frøs ret meget. Der var slet ikke så smukt som i går, så jeg fristedes ikke til at tage ret mange billeder.
Billederne taler for sig selv.

Håber i har en dejlig torsdag aften.























Tak til alle jer der fandt vej til min hjemmeside.

????
Nogen der kan fortælle mig hvordan jeg finder frem til hvordan jeg kan se, HVOR meget plads jeg har tilbage....

6 kommentarer:

  1. Dejligt at se billeder fra din have igen.Din verden er åbenbart også nærmest sort-hvid lige nu.

    SvarSlet
  2. Skønt at du er med igen Aase! Tillykke med at din ønske er blevet opfyldt. Jeg kan desværre ikke hjælpe med tekniske spørgsmål.

    SvarSlet
  3. Hei!!
    Så flott at du får lagt ut bilder igjen.
    Fine bilder av hagen i vinterdrakt. Os spesielt fint det med strå.
    Ha det fint så lenge.

    SvarSlet
  4. Så flotte vinterbilder! Godt å lese fra bloggen din igjen. Jeg har mine bilder i et Picasa webalbum. Det tror jeg du også har siden du også har blogspot. Nederst på siden der står det hvor mye du har brukt av din konto. Håper dette var til hjelp for deg. God weekend!

    SvarSlet
  5. Hej Åse.Dejligt at vi kan se dine fine billeder igen.Her er det lige på frysepunktet,men de har lovet sne til weekenden.
    god dag Jette

    SvarSlet
  6. Tusind tak for jeres søde kommentarer.

    SvarSlet