onsdag den 26. december 2012

Dejlig duft i hele huset.

Nu er julen ved at være slut for denne gang.

I dag vil jeg vise nogle morgenbilleder/ formiddagsbilleder fra haven.





















Vi har haft besøg af et lille egern hele tre gange, men det er endnu ikke lykkedes mig at få et godt billede af det lille hurtige dyr.
Jeg forsøgte mig igen i dag. Jeg ved ikke om i kan skimte dyret imellem træstammerne...




Duerne har travl her ved bilen.
 Gad vide hvad de søger efter....


Her er duerne på vej tilbage til hønsehusets tag.


Måske husker i, at vi fik nedenstående dekoration til julefrokosten. Nu er hyacinten sprunget ud, så her er en dejlig duft i hele huset.

Hyacinten er blå....
Blomsten skal have en støttepind,
 så den ikke knækker.

Jeg vil slutte af med et billede af en julerose med guldglimmer. Blomsten var i blandt de mange dejlige julegaver, som vi har fået af børn/svigerbørn og børnebørn.


Julerose med guldglimmer.


Håber i alle har en god 2. juledag.



10 kommentarer:

  1. Utroligt smukke billeder af solen der lige bryder igennem de disede skyer! Det er da helt vidunderligt at se så mange dyr trives så godt sammen :)
    Fortsat rigtig dejlig Juleferie herfra

    SvarSlet
  2. Det er nogle meget smukke billede - og en fin idé med guldglimmer på julestjernen. Jeg nyder også at se jeres mange dyr. Glædelig 2. juledag!

    SvarSlet
  3. tak for kigget også en god 2. juledag til dig. Anne Gine

    SvarSlet
  4. Fine fotos, men har I lamaer????
    Håber I har haft nogle skønne, skønne juledage med familien.

    Fortsatte dejlige juledage og KH fra
    Katinka

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din hilsen.
      Ja vi har for nylig købt 3 lamaer.
      Også fortsat dejlige juledage til dig, samt et godt og lykke bringende nytår til dig og din familie.
      Hilsen Aase Marie.

      Slet
  5. Dejligt med lidt solskin i dag - jeg kan godt se egernet, selvom det ikke er så tydeligt, måske er du heldig en dag.
    Vi har ikke egern på Samsø.

    SvarSlet
  6. Ja der er intet som hyacinter der kan dufte et helt hus op ;O). Dejligt for jer at i har set solen, her har det mest regnet ;O)

    SvarSlet
  7. dejlige billeder fra haven , jo jeg kan se den fine buskede hale på egernet ,,,,
    sjovt du nævner duften på hyscinten ,,,, jeg har købt en drl hyacinter her i dec. måned men de dufter desværre ikke alle sammen , eller sagt på rn snden måde noglr lugtede desværre nærmest muggent når man snusede til dem ,,,:-). jeg ønsker dig en dejlig dag trods regn

    SvarSlet
  8. Så fin trädgård du har, jättefint
    med dammen. Och härligt med alla
    djuren.
    Ha en fin dag
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlet
  9. Tusind tak for jeres søde kommentar.
    Det varmer.

    SvarSlet