mandag den 1. februar 2016

Så er der taget hul på februar måned...

Dagen begyndte så fin med en flot solopgang kl. 8,10, men blot en halv time senere så det helt anderledes ud. Himlen var nu grå og det regnede, dog meget mild efter årstiden.

Her til aften blæser det ret så meget men stadig mild. Nu hvor kl. er 17,40  vises der 8- 9 graders varme, så det kan man da ikke klage over.

Kl. 8,10


Kl. 8,40.


Dagen har jeg brugt inden døre. Har haft besøg af min hjælper. Han hentede 2 paller med træpiller til mig.
Bar den ene palle træpiller ind i fyrerummet for mig, så nu skal jeg bare smide nogen på hver dag, så fyret ikke løber tør.

Jeg har også været i gang med at kigge på regnskabet. Det SKAL jo ordnes, selv om det er surt arbejde. Bliver desværre ikke lavet af sig selv.

Det meste af aftenen vil jeg nok sidde foran fjernsynet. 
Kl. 18 kommer under hammeren,
Kl. 20 Badehotellet.
Der efter 
Sæt pris på dit hjem.


Dagens indlæg.


Ha´ en god aften.





     

4 kommentarer:

  1. Ja det blev en kedelig dag, men godt vi fik en flot solopgang. Nu skal vi snart hygge os med Badehotellet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Lisbeth.
      Takker for din hilsen.
      Ja Badehotellet er nu god.
      Det bliver spændende hvad der sker næste gang.
      Hilsen Aase.

      Slet
  2. Hej. Ja, her blæser det og regner, så det er ikke udevejr! Blæsten tager til og bliver vist rigtig slem i nat og i morgen.

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Birgitte.
      Takker for din hilsen.
      Ja her har det virkelig blæst i dag. Slet ikke til udendørsarbejde. Godt man er en af de heldige der kan nyde det inden døre.
      Hilsen Aase.

      Slet