mandag den 8. februar 2016

De første vintergækker på vej...

En rigtig kedelig dag med mange regnbyger og blæst. 
Regnen styrtede ned da jeg vågnede og der har godt nok ikke været meget ophold i bygerne.

Morgendagens billeder.









I dag har jeg ikke lavet dagens gerning.

Dagen går hurtig når man lige skal en tur forbi Grindsted Syghus - i REMA 1000 efter hunde og katte foder  - et besøg hos LOUIS NIELSEN for at få brillerne rettet til og renset -
og  ikke mindst en halv eftermiddag på regnskabs kontoret i Varde.
Fint det regnede så forsømte man da ikke noget med det...
Solen må meget gerne skinne i morgen....

Slutter af med et billede af de første vintergækker på vej...


Husk i aften kommer

 BADEHOTELLET

i fjernsynet.

Kan i ha´ en god aften.


3 kommentarer:

  1. Selvom du ikke synes, du har lavet noget, har du jo nået en masse.
    Det ser ikke meget ud til sol her, men jeg fik billeder af en flot solopgangshimmel.
    Jeg længes også efter at komme ud.

    SvarSlet
  2. Man bliver så glad, når de første forårs blomster er på vej.
    Jeg synes da ellers nok, du har lavet noget :-)

    SvarSlet
  3. God aften Lisbeth og Lene.
    Takker for jeres venlige kommentar.
    ( Må bare planlægge hvad jeg skal, når jeg har kørelejlighed ).
    Hilsen Aase.

    SvarSlet