torsdag den 11. februar 2016

Første dag i haven siden efterår....

Til morgen var her diset. Det var dog lettet, da jeg kom ud. Der var blikstille og gråvejr og varmegrader.







Trods gråvejr kunne jeg få et billede af søen i forhaven hvor alting spejlede sig.



Regndråber på alle grene og på indhegningen ind til, hvor lamaerne har gået.







Kl. 13 skinnede solen. Her var blikstille og 5 - 6 graders varme. 






I det fine vejr måtte bare ud og i gang i haven, men hvor skulle jeg begynde. Alt er jo groet efter....
Jeg valgte at begynde med gårdspladsen. Det er da noget af det første man ser, når man kører forbi ( når man ser bort fra forretningen.).
Hold da op hvor var den kørt til. Jeg måtte rive frem og tilbage mange gange for bare at få det til og se nogenlunde ud. Jeg skal igennem den flere gange for at få jorden/gruset løsnet.
Ha´ men jeg kan da så se HVOR langt jeg når.
Jeg var ude i et par timer og nåede løselig igennem 2/3 af gårdspladsen. 
En begyndelse. Håber nu på flere solskinsdage.










Dagens indlæg.

Ønsker alle en god aften...









2 kommentarer:

  1. Hej. Ja vejret har været ret godt de sidste par dage. Hvor har du været flittig. Det bliver nok rigtig flot, når du bliver færdig. Fortsat god arbejdslyst.

    SvarSlet
  2. God aften Birgitte.
    Takker for din venlige hilsen.
    Ha´ en god aften.
    Hilsen Aase.

    SvarSlet