lørdag den 20. februar 2016

Lidt forår ind i stuen...

Et eneste billede taget til morgen før det blev rigtig lyst og før jeg skulle afsted til marked i Tørring.
Det styrt regnede da jeg tog billedet, og vi har fået regn- regn det meste af dagen. Nu må det godt snart stoppe.



Ikke nok med at os kræmmer hygger os på markedet, det er der også et par af kræmmernes børn der har gjort hele dagen.

De er bare dejlige...


Der var rigtig mange besøgende igennem markedet i dag, og så går dagen hurtigt.
Håber på at der kommer lige så mange igennem i morgen.


Næste tre billeder taget igennem en meget våd rude.

Der sker lidt af hvert på markedet. I dag så jeg for første gang en akutlæge helikopter lande ganske tæt på hvor jeg har min stand. Første gang jeg ser en sådan på jorden.( De skulle nu ikke ind på markedet og ingen kom med helikopteren).














Lidt forår ind i stuen.
Købt i ABC i Holsted i går

Håber de springer ud.



God nat.
Sov godt.







3 kommentarer:

  1. Ja nu ønsker vi tørvejr. Sødt billede af børnene.
    Sov godt

    SvarSlet
  2. It's been rain rain and more rain over here too!

    SvarSlet
  3. God aften Lisbeth & Pondside.
    Takker for jeres hilsen.
    Aase.

    SvarSlet