fredag den 19. februar 2016

Kun tre billeder....

Jeg har været på Brørup Marked i dag. Det var godt nok noget af en kold omgang, så det varede ret så længe før jeg fik varmen igen, da jeg kom hjem.
Det var tåget hele formiddagen. Solen kom først frem efter at jeg var nået hjem.
Der var rigtig mange besøgende på markedet - efterårsferie - , men ingen købelyst. Nok p.g.a. vejret. Mange frøs simpel hen.
Der var heller ikke så mange kræmmer, som der plejer at være i efterårsferien. 
Jeg forstår nu også godt, at de blev hjemme i varmen.

Jeg kom ikke ud for at tage billeder, da jeg kom hjem. Blev inde i varmen. 
Derfor kun tre billeder, som jeg fik taget umiddelbart før jeg tog hjemmefra til morgen.











Ønsker alle en rigtig god fredag aften...





2 kommentarer:

  1. Ja det har været en kold dag, her kom solen slet ikke igennem. Godt du skal være indendøre de næste to dage, for det er da et værre vejr, de lover.

    SvarSlet
  2. God aften.
    Takker for din hilsen.
    Ja bestemt heldig, at jeg skulle være inden døre i dag. Vi har fået regn - regn. Nu kan det godt snart stoppe.
    Hilsen Aase.

    SvarSlet