mandag den 22. februar 2016

Blev nu ikke til havearbejde...


Får vi mon sol regn eller hvad...

Kl. 8.


Kl. 8,30

Kl. 9.

Hen midt på formiddagen blev det solskin, men det blæste en del. 
Godt middag var jeg færdig til at gå i haven. Nåede kun lige ud, så begyndte det at regne. Så det blev ikke til havearbejde. Jeg tog et par billeder og bestemte mig for at gå ind igen. Regnen blev dog ikke rigtig til noget, men nu VAR jeg jo kommet ind, så jeg fik ordnet lidt regnskab og  pakket og sorteret lidt.

3. regnvejrs billeder.









Da regnen kom blev det meget mørk og grå og blæsten tog til.




Slutter af med et par billeder af vintergæk og erantis.







Håber i må ha´ en god aften.







2 kommentarer:

  1. Selvom solen skinner er der ikke så meget ved at være ude endnu, for det er altså koldt, så man skal bestille noget for at holde varmen.
    Sov godt :)

    SvarSlet
  2. God aften Lisbeth.
    Takker for din hilsen.
    Ja det har været koldt, så jeg har brugt dagen på at sortere noget af mine private ting. Her er jo meget der skal ordnes, hvis jeg er så heldig at få ejendommen solgt.
    Jeg har ikke rigtig fået lavet det store i de sidste 3 -3½ år.
    God nat. Sov godt.

    SvarSlet