onsdag den 10. februar 2016

Jeg nåede det lige.......

Det er godt nok ikke meget jeg har set til solen i dag.
De næste 2 billeder er taget kl. 9,30.  Jeg HAVDE håbet på, at solen ville komme igennem, men nej..... Den var på vej et par gange men det blev ikke til noget om formiddagen.








Kl. 15,50  så det ud til, at solen VILLE komme igennem, så jeg skyndte mig ud med kameraet. Ganske rigtig, den kom igennem skyerne men kun ganske kort tid. Jeg nåede lige at få et par billeder og så var solen væk igen...











Alt for i dag.
Håber vi ses i morgen igen.










3 kommentarer:

  1. Nej meget så vi heller ikke til solen, det var stille vejr.
    I dag er det også gråt, men helt stille, det nød jeg på morgenturen.
    Dejlig dag til dig.

    SvarSlet
  2. Love those morning cloud tree's photos ,as always beautiful photos

    SvarSlet
  3. God aften Lisbeth og Rita.
    Takker for jeres venlige kommentar.
    Kl. 13 fik vi solskin her, så jeg måtte bare ud og i gang i haven.
    Første dag siden efterår.
    Hilsen Aase.

    SvarSlet