fredag den 5. februar 2016

Regnvejrsdag....

Morgenbilleder.
Før det blev rigtig lyst.







Duerne krøb i ly under taget på karporten.



Det har stor set regnet det meste af dagen. P.g.a. vejret var der godt nok kun ganske få besøgende på markedet i Brørup, så Doris og jeg blev der ikke så længe. 


På hjemvejen fra Brørup Marked var vi som altid forbi ABC .
For første gang købte jeg en orkide´ til mig selv (ganske lille en)
Bliver nok ikke den eneste.
Ikke fordi jeg ikke har flere (alle store).
Erhardt holdt meget af orkideer, så jeg har 6 af hans og 2 stk selv. Den ene fået af min mor til min 70 års fødselsdag og den anden af en nabo. 
Altså nu i alt 9 stk.






I eftermiddag var temperaturen steget.



Duerne søgte stadig lidt i ly. Her sidder de på solbænken ved vinduet ind til badeværelset.



Alt for i dag.

Husk  X Faktor i aften..

Ha´ en god aften...





Ingen kommentarer:

Send en kommentar