lørdag den 14. juni 2014

Solskin og blå himmel.

Hvor var det et smukt vejr at vågne op til. 
Solskin og blå himmel.

Finere vejr kunne man da ikke ønske sig. Havde jeg været hjemme, så havde jeg været i haven, men nu er det jo sådan, at vi SKAL passe det vi har på markedet i Tørring. 
Det har vi jo selv valgt.

Her kommer dagens billeder.













Dette syn møder posten, når der skal afleveres
breve m. m. til os.








Slutter af med et billede af en engelsk rose.
Der dufter noget så herligt.




Håber i alle har haft en dejlig dag
og nydt det fine vejr udenfor.








3 kommentarer:

  1. Sikken da en fin rose, så kan du jo godt have roser.

    SvarSlet
  2. Fantastisk rabat med studenternelliker- dem mangler jeg i min have.

    God Søndag!
    JetteMajken

    SvarSlet
  3. Takker for jeres venlige kommentar.
    Lisbeth. De engelske roser er de eneste der bliver fine.
    Jette . Studenternelliker synes jeg hører til i haven.

    SvarSlet