torsdag den 26. juni 2014

10 dråber regn..

I dag vil jeg begynde med billeder taget i går aftes kl. 22. Der var så smukt, så jeg måtte ud med kameraet, men bedøm selv.
















Billeder taget i dag til morgen.

I baggrunden hjortetaktræ.


Her er skoven i baggrunden.



Billeder fra baghaven ud mod holdepladsen.













Agapantus og lupiner.


En række kornblomster.
Sået sidste år.


Nærbillede.


I dag har jeg ikke været ret meget i haven. Jeg var næsten lige begyndt på at luge lidt mere i gårdspladsen, da der kom en bil kørende. Det var en af Erhardt tidligere arbejdskolega.
Han havde rigtig god tid. Vi hyggesnakkede over nogle kopper kaffe i en tre timer. Rigtig hyggeligt. Rart når nogen kigger forbi. Erhardt kan jo ikke holde til at lave ret meget, så tiden kan jo blive lang for ham. Jeg kan sagtens. Jeg kan jo bare gå ud og rode i haven.
Da han var kørt. gik jeg i haven igen efter at vi havde fået et stykke brød. Jeg forsøger på at få de mange engbrandbæger fjernet fra siddepladsen ind mod indhegningen til lamaerne. Det er godt nok noget af et stykke arbejde, men DE SKAL BARE VÆK, og det kommer de selv om det tager tid.
Vi skal kunne sidde der og nyde lamaerne.

Kl. 18 begyndte det at regne. Jeg tænkte endelig, men nej det blev kun til 10 dråber regn. 

I aften har vi fået kartofler dyrket i Vivi og Hans Jørgens have. Hvor smagte de godt. De havde en pose kartofler med til os, da de var forbi i går aftes.
Vivi og Hans Jørgen. Tak for kartoflerne. Der er også nok til i morgen aften.


Til sidst et blomsterbillede.

Haveklinte.


God aften.



















3 kommentarer:

  1. Hej. Det var nogle fantastiske solnedgangsbilleder. Dem kunne jeg rigtig godt lide. Det lader til at have været en rigtig god dag!

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Birgitte.
      Tak for din venlige kommentar.
      Hilsen Aase.

      Slet
  2. Takker alle der kiggede forbi.

    SvarSlet