søndag den 22. juni 2014

Nogen der kan hjælpe ???

Endnu en blæsende dag. Bedst at være inden døre, og det har vi så været. Igen, igen har vi stået på markedet i Tørring.
Jeg nåede at tage billeder før vi tog afsted.



Sol, blå himmel og en del skyer.








Jeg var bare lige rundt om hushjørnet da vi kom hjem. Her kommer billeder af 2 planter, som jeg har glemt hvad hedder.

Nogen der kan hjælpe ???

Nøgleklokke ( Campanula glomerata ).
Med hjælp.


Katost ( Malva ).
Med hjælp.



Håber alle har haft en god dag.






12 kommentarer:

  1. desværre jeg kan ikke hjælpe ..
    det er skrækkeligt med den blæst, den tørre alt ud. ( man burde jo egentligt holde storvask)
    Min have savner regn i stor stil
    KH
    Marianne

    SvarSlet
  2. Godaften! Den første blomst hedder Nøgleklokke (Campanula glomerata). Den breder sig meget, men jeg synes den er så flot. Venlig hilsen Ewa

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej.
      Tusind tak for hjælpen.
      Ha´ en god skt. Hans aften.
      Hilsen.
      Aase

      Slet
  3. Ja nøgleklokke. Den nederste er vist en katost (malva)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Pia.
      Tusind tak for hjælpen.
      Ha´ en god skt. Hans aften.
      Hilsen.
      Aase

      Slet
  4. Hej Aase
    Ja nu kan det snart være nok med al den blæst, godt du har fået hjælp til navne ;)

    SvarSlet
  5. Ja så fik du navnene. Det er deprimerende med den blæst og tørke. Godt du kunne hygge dig indendøre. Vejret er ikke bedre i dag.

    SvarSlet
  6. Takker for jeres venlige kommentar.
    Tak til alle der kiggede forbi.
    Ha´ en god Skt. Hans aften.

    SvarSlet
  7. Takker for jeres venlige kommentar.
    Takker alle der kiggede forbi.
    Ha´ en god Skt. Hans aften.

    SvarSlet