fredag den 1. juli 2011

Planlægger hjørnebed med Iris.

Jeg har i et par år haft planer om at anlægge et hjørnebed med Iris, og det skal ske nu. Jeg har Iris med blomster i forskellige farver. Jeg manglede nogle hvide til at lyse op imellem de farvede og det købte jeg jo i går, godt nok 3 ens, men de kan jo skiftes ud engang med tiden.
  Der har stået selvsåede Valmuer i hjørnebedet indtil for et par dage siden. De er nu blevet fjernet og bedet er klar til at plante i, så jeg går snart i gang med at plante, og det glæder jeg mig til. Der er lige en fest, som vi skal have overstået først.


De selvsåede Valmuer.



Her kan man lige skimte Valmuerne i hjørnebedet.



Her ses hjørnebedet bag siddepladsen nu uden Valmuer.



Hjørnebedet er klar til at plante i. Ses her fra en anden vinkel.


2 kommentarer:

  1. Z tego co widzę na zdjęciach masz duży ogród i masz gdzie posadzić zakupione kwiaty. Pozdrawima

    SvarSlet
  2. Giga.
    Tak for dit indlæg.
    Vi har en stor have. Der er altid plads til en ny plante.

    SvarSlet