onsdag den 6. juli 2011

Kæmpe Knopurt med flere.

I dag nåede jeg kun lige at vande mine krukker, nyplantede stauder og alle mine planter/buske der står i urtepotter, Så stod regnen ned i stride strømme. Jeg fik dog taget nogle billeder inden regnen kom.


Kæmpe Knopurt.

For 4 år siden købte jeg en pose frø med Islandsk Valmuer. De er kommet hvert år siden. Jeg synes de er så smukke.


Islandsk Valmuer.


Ærteblomster,Latyrus.



Lys rød Astilbe.




Et "par" der står og kigger ud på havebassinet. I baggrunden set et par kronhjorte.




Vind og vejr har været ret så hård ved vores Have Banan Palme. Rigtig træls. Den kan ellers være ret så pæn.


Have banan palme.

Jeg vil slutte med billedet af en busk der lige nu "fylder meget" i haven. Jeg ved ikke hvad busken hedder men flot er den.




4 kommentarer:

  1. U mnie też rosną chabry (pierwsze zdjęcie). Są piękne dopiero jak pokażą swoją żółtą główkę. Pozdrawiam

    SvarSlet
  2. oj!´vilken stor banan planta!
    Busken tror är nog en Vitbrokig Kornell.
    Mariana

    SvarSlet
  3. What a lovely pond you have. The deer in the distance add to the pretty vista. Your astilbe is very pretty.

    Sikke en dejlig dam du har. Den rådyr i det fjerne tilføje til den smukke udsigt. Din astilbe er meget smuk.

    SvarSlet
  4. Tak for jeres indlæg.
    M/S Design. Tak for hjælpen.

    SvarSlet