mandag den 31. oktober 2016

Søndag & Mandagens billeder...

PC drillede bare i går aftes, træls.
  Mine billeder kommer der for først ind i dag.

Håber i har haft en god søndag.
Det har jeg haft. Der var mange på markedet i Tørring, der stoppede og og fik en snak. Bare skøn.

Søndagens billeder.











Dagens billede.
Rose.
Takker af for i år.




Mandagens billeder.
Kl. 7,45 
Tåget.






Dagens blomst.
Blade.
Efterårsfarve.


Ønsker alle en god mandag.
( I dag lykkedes det da at indsætte billeder, )





2 kommentarer:

  1. Godt det lykkedes denne gang, træls når det driller. Nu begynder den mørke tid, så kommer der nok flere besøgende i Tørring, så går tiden også lidt hurtigere.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisbeth.
      Takker for din venlige hilsen.
      Ja der kommer nok flere besøgende nu hvor det bliver tidlig mørk.
      Jeg har dog besluttet at stoppe i Tørring i nær fremtid.
      Lukker broerne bag mig og starter på en frisk.
      Jeg har planer om at åbne et par dage om ugen i Ansager i stedet for og her hjemme efter aftale.
      Ha´ en god dag.

      Slet