onsdag den 12. oktober 2016

Sidste dag som kræmmer 
på Brørup Marked....

Morgen.



---------------------------------------------------

Fredag d. 7. var min sidste dag som kræmmer på Brørup Marked.
Jeg har stået på markedet siden sidst i 70 erne men har nu valgt at stoppe. 
Jeg regner med at åbne forretning i Ansager i nær fremtid.
Jeg kan fremover efter aftale træffes på Ribe Landevej 109 - 7250 Hejnsvig.  tlf. 75335905.  
Træffes selvfølgelig stadig på Tørring Antik og Kræmmermarked hver lørdag/søndag fra kl. 10 - kl. 17.
Jeg har været rigtig glad for de mange år på markedet. 

Takker alle der har besøgt min stand - har købt eller givet sig tid til en snak hvad jeg har været rigtig glad for.

I dag blev min kontæner så fjernet.









































Dagens billeder.
Hjortetaktræ.
De smukke efterårsfarver er ved at komme frem.



God nat.
Sov godt.











4 kommentarer:

  1. Et kapitel er slut og et nyt kan begynde. Nu er du fri for at stå og fryse på Brørup marked mere, men lidt vemodigt er det nok.
    God dag til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Lisbeth.
      Takker for din venlige hilsen.
      Nej vemodigt er det nu ikke. Jeg glæder mig virkelig til at begynde på et nyt kapitel i mit liv. Det er jeg færdig til nu.
      Ha´ en god aften.

      Slet
  2. Ja, alt har sin tid og det lyder da spændende med ny butik, er det i forbindelse med dit nye hus ?
    Jeg har også Hjortetaktræet, lidt ustyrlig, men flot løv og en fantastisk efterårsfarve.
    Med venlig hilsen
    Lene Bedstemorshave.

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Lene.
      Takker for din venlige hilsen.
      Enig - hjortetaktræet er ustyrlig. Bedst at ha´ den i et bed for sig selv i græsplænen eller i en stor krukke/balje.
      Ja der er en lille butik ved huset i Ansager. Jeg har planer om at åbne der et par eftermiddage om ugen, så man bliver bekendt med forretningen, før jeg forhåbentlig kan flytte der ud permanent.
      Jeg skal bare lige ha´ ordnet et par værelser, så jeg KAN være der.
      Ha´ en god aften.

      Slet