mandag den 17. oktober 2016

Gårds dagens billeder...
Bladene falder...

Som i nok har bemærket, så var der intet indlæg i går. Jeg nåede det ikke. Her var så meget andet jeg bare skulle...
Billederne fra i går kommer så ind i dag i stedet for.









Se her
 hvor mange blade der er faldet ned.


Ikke mange blade tilbage på
de 2 høje træer...


I går var jeg bl. a. til marked. 
I dag har jeg været hos tandlægen.
inde og få taget de sædvanlige blodprøver
på Grindsted Sygehus.
Fik købt madvarer i REMA 1000.
Jeg er jo ikke i Brørup mere. Derfor kan jeg ikke købe varer i ABC i Holsted om fredagen.
Bagefter gik turen til huset i Ansager..


Dagens billede.
Lyng.
( En plante jeg holder meget af).





Ha´ en god aften...

2 kommentarer:

  1. Ja sådan kan det gå, det er ikke altid nemt at nå det hele, men så havde du heldigvis billederne fra i går. Der er faldet mange blade af hos dig, så mange er der ikke faldet af her.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisbeth.
      Takker for din venlige hilsen.
      Ha´ en god tirsdag.

      Slet