onsdag den 26. oktober 2016

Knoldbegonier - Hawaiiblomst sat ind.

I går flot solskinsvejr. I dag grå og kedeligt vejr. Godt man kan hygge sig inden døre.

Allerførst billeder taget i går af huset i Ansager.













I dag.
Billeder her hjemmefra.










Mine knoldbegonier og hawaiiblomst er kommet inden for.













I DAG.
Så stor...

Her kommer billeder af da træet blev plantet i år 2007.
Tiden går.





















Slutter af med..

Dagens billeder.
Rød fluesvamp.
( Ansager Nørregade 28 ).










Ønsker alle en rigtig god onsdag....














2 kommentarer:

  1. Hej Aase
    Dit hus i Ansager ser fint ud, jeg håber, du snart kan flytte ind i det, så du kommer lidt tættere på bylivet. Nostalgisk at se billeder af Erhardt.
    God aften

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisbeth.
      Takker for din hilsen.
      Ja det bliver rart, når jeg kan rykke teltpælene op her. Jeg vil nok komme til at mangle livet på landet, men jeg har ikke andet valg, og det skal også nok blive godt. Bliver i hvert fald meget lettere, for så er jeg ikke hele tiden afhængig af, at nogen vil hjælpe mig.
      Ha´ en god dag.

      Slet