fredag den 21. oktober 2016

Havemøblerne sat ind...

Så skulle vi igen ha´ regnvejr.
Jeg har fået havemøblerne sat ind, for nu bliver der hvis ikke vejr til at nyde det udenfor mere i år..

Morgen billeder.

















Havemøblerne sat ind.









Dagens billede.
Kastanjetræets blade.




Mit indlæg kommer godt nok tidligt ind i dag, men jeg skal ind til Grindsted for at købe lidt forskelligt til huset i Ansager og det tager måske det meste af eftermiddagen.
Birgitte har lovet at køre.
Jeg er bare så heldig, at der er nogen der vil køre for mig.
Uden deres hjælp ved jeg ikke lige, hvad jeg skulle ha´gjort.


Ha´ en god fredag.

Håber vi ses i morgen igen.



3 kommentarer:

  1. Härligt med vänner, vad skulle man göra utan dem?
    Ditt inlägg påminner mig om att det är dags att fixa till och ta in alla utemöbler! Roligare sysslor finns ju och fortfarande känns det som trädgårdsväder här, hos dig också av de fina morgonbilderna att döma!
    Önskar dig en trevlig helg!/Laila

    SvarSlet
  2. Ja godt med gode hjælpere, heldigvis kender du mange rare mennesker, som vil hjælpe dig. Vi har også sat havemøblerne ind, det er ikke vejr til at sidde ude længere.
    God lørdag aften

    SvarSlet
  3. God aften Laila og Lisbeth.
    Takker for jeres venlige hilsen.

    SvarSlet