tirsdag den 4. oktober 2016

Morgenstund har guld i mund.....

En skøn men kold morgen.
Her kommer morgenbilleder, taget før turen gik til huset i Ansager.






















I dag har Doris og jeg været i huset i Ansager.  Nu er væggene i soveværelset blevet malet. Et af de 2 vinduer i soveværelset er blevet malet en gang. Skal ha´ to gange.
Vinduerne i stuen er blevet vasket/pudset og der er sat silkeblomster i vinduer. Levende planter kan jeg ikke holde liv i, når der ind imellem går lang tid, hvor jeg ikke kommer der ud.
Der er blevet pyntet lidt op i køkkenet, for at gøre det en smule hyggeligt.
Jo der sker da lidt nu. - men der er laaaang vej endnu.

Dagens billede
fra Ansager.




Ha´ en god aften...




2 kommentarer:

  1. Det ser ud til at være et hyggeligt hus, og sikken en smuk busk der står i haven, en acer gætter jeg på.
    God nat

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Lisbeth.
      Takker for din venlige hilsen.
      Ja busken er smuk. Jeg ved dog ikke om det er en acer.
      God nat.

      Slet