fredag den 28. oktober 2016

På Brørup marked....

Jeg har været på Brørup marked i dag og har haft en rigtig dejlig dag.
Ikke som kræmmer men som besøgende. Rart at se markedet fra den side.
En god ven tog mig med....
Jeg har også været i stalden hvor der bliver solgt kreaturer.
Gamle minder dukker frem. Var der ofte tidligere ( for over 10 år siden ), men der er sket rigtig meget siden da.
Morsomt at følge salget selv om jeg dog ikke skal ha´ flere dyr.

Billedet underneden...
Set på vej til Brørup. Vådt men solskin.



Dagens billeder.
Græs.






Ha´ en god fredag aften..
( Jeg vil se Vild med dans knækker cancer, )








3 kommentarer:

  1. Hyggeligt at komme til Brørup uden forpligtelser. Græsserne er smukke nu.

    SvarSlet
  2. God aften Lisbeth.
    Takker for din venlige hilsen.
    Ja jeg nød virkelig at være på markedet.
    Manglede slet ikke at stå der med min bod.
    Ha´ en god aften.

    SvarSlet