lørdag den 16. april 2016

Våd og blæsende dag...

Godt jeg skulle stå indendøre på Tørring Antik og Kræmmer marked. Der fik vi regnbyger og ret så meget blæst. 
Bestemt ikke vejr til udendørs arbejde, så jeg forsømte ikke noget ved at være på marked.
Håber snart på solskin og varme så det kan blive en fornøjelse at gå ud i haven. Her er meget at tage fat på. Stauder der skal klippes ned. Ukrudt der skal fjernes og græsset der skal slås ( have traktorens ene hjul skal først ordnes. Håber jeg får hjælp først i ugen der kommer).

Et par morgenbilleder før jeg tog hjemmefra.









Dagens blomst.
Følfod.



Takker i dag af med et billede af en damefigur- ny - i beton til haven, som jeg har til salg.
Før pris kr. 1800,-
Nu kun kr. 1500,-
( Kan ses i Tørring)




Ønsker alle en god aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar