fredag den 29. april 2016

Kold - blæsende og våd markeds dag...

Da jeg tidlig morgen var ude for at tage billeder tegnede dagen da til at blive nogenlunde.  Solen så ud til at ville komme frem. Det blæste ikke så meget, men jeg skal da love for at vejret tegnede sig helt anderledes. 
Solen kom bestemt ikke igennem. Det var "hunde koldt", da vi kom til Brørup marked og det begyndte at blæse helt vild, så vi frøs. Vi måtte ha` handsker på og det selv om vi snart skriver 1. maj. 
Det begyndte også at regne, så vi pakkede tidlig sammen.
Rart at komme hjem i et varmt køkken og få kaffe og lidt frokost.

Dagens morgen billeder.
















Dagens blomst.
Judaspenge.






Ha´ en god aften...

2 kommentarer:

  1. Ja vejret i går var bestemt ikke opmuntrende, hvor var det dog koldt, jeg måtte også opgive haven. I dag regner det stadig hos os, godt du skal være indendøre i dag.
    God lørdag

    SvarSlet
  2. God aften Lisbeth.
    Takker for din hilsen.
    Her har vi tørvejr i dag, men det har blæst ret så meget.
    Ja jeg er glad for, at jeg skulle stå inden døre i dag og i morgen.
    Ha´ en god aften.

    SvarSlet