fredag den 8. april 2016

Byger -  blæst og lidt sol..

Fredag og markedsdag. Bestemt ikke ligefrem markeds vejr.
Når der kommer byger og det blæser, ja så kan det holde mange mennesker hjemme i en varm stue. Ingen undtagelse i dag. De få besøgende der var forbi havde bestemt ikke lyst til stå stille og langt mindre købe, så vi pakkede rimelig hurtigt sammen igen.
Krydser fingre for, at vejret er bedre næste fredag.

Tidlig morgen.







Dagens blomst.
Påskeklokke.







_____________________________________________________________



Nogen undrede sig over, at jeg var så tidlig på i går. Det var en bestemt grund.
Som i  ikke kan have undgået at bemærke, så nyder jeg at stå på marked, men der Skulle bare ske noget andet, derfor havde jeg meldt mig til forårsfest i optimist-klubben i Grindsted. Det var i går aftes.
Alle tiders fest. God mad- skøn musik og mange danseglade mennesker.

Her underneden er jeg klar til festen.


Ønsker jer alle en god aften.



4 kommentarer:

  1. Det er bare så flot, at du gjorde det, jeg ville have haft det som du, så det var sejt gået, godt der var nogen, der tog dig med, det er svært at gå alene. Jeg håber, du fik dig en sving om eller flere :)

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Lisbeth.
      Takker for din hilsen.
      Tak jeg fik stort set danset hele aftenen, så jeg har ikke fortrudt, at jeg tog mig sammen. Jeg vil meget gerne danse. Bare flere år siden jeg sidst har været på dansegulvet.
      Jeg blev KUN kørt til døren, så jeg måtte pæn selv gå ind....
      Ha´ en god aften.

      Slet
  2. Good for you! A spring party is good for the soul!

    SvarSlet
    Svar
    1. Godaften.
      Takker for din venlige hilsen.
      Ha´ en god aften.

      Slet